Jméno:
Heslo:
.: Úvod
.: O nás
.: Služby
.: Pro zákazníky
.: Reference
.: Podpora
.: Kontakt
.: FAQ

.: WebMail
FAQ - často kladené dotazy
Otázka: Nabízíte také hosting zdarma?
Odpověď: V současné době ne. Pokud si však objednáte některý z našich hostingů a nechcete si platit vlastní doménu, nabízíme Vám možnost vytvoření zdarma domény 3. řádu
Otázka: Co bych měl udělat, když si již platím doménu a rád bych umístil stránky na váš server?
Odpověď: Postup je velmi jednoduchý. Vyberete si některý z našich programů, sepíšete s námi smlouvu a po zaplacení faktury dostanete přístupové údaje. Po nahrání Vašich stránek na server je potřeba udělat velmi důležitý krok a to kontaktovat správce nejvyšší domény (NIC.cz) a změnit nameservery na které doména odkazuje.
Otázka: Když přejdu na váš hosting, nepříjdu o svojí mailovou adresu?
Odpověď: Samozřejmě, že o svou adresu nepříjdete. Již v nejlevnějším programu (MINI) jsou k dispozici 3 schránky po 5 MB a jejich počet i velikost lze individuálně pozměnit. Jediné, co se změní, je natavení pop3 a smtp serveru v poštovním klientu.
Otázka: Jak zjistím statistiku (návštěvnost) mé domény?
Odpověď: Aktuální statistiky/návštěvnost Vašich stránek (u nás hostovaných) zobrazíte dopsáním klíčového slova /stats za název Vašich stránek.Tedy například http://www.ewh.cz/stats
Otázka: Mohu používat vaše SMTP?
Odpověď: Samozřejmě, s využitím metody "SMTP after POP". Tato metoda povolí odeslat email až poté, co se úspěšně přihlásíte k serveru POP3.
Otázka: Při odesílání pošty z mého poštovního klienta se stává, že zprávy nelze odeslat.
Odpověď: Tento jev je důsledkem metody "SMTP after POP". Pokud jako poštovního klienta používáte například Microsoft Outlook (Express), stačí zmáčknout tlačítko Odeslat/Přijmout. Váš poštovní klient se nejdříve musí přihlásit k POP3 a poté může pomocí SMTP zprávy odeslat.
Otázka: Je nějaký způsob, jak si přečíst svoji poštu (emaily), když nejsem u svého PC?
Odpověď: Ano, stačí, když do prohlížeče zadáte adresu: http://mail.ewh.cz a přihlásíte se do webového prohlížeče Vaší emailové schránky. Jen pro jistotu doplníme, že jako jméno je nutné použít CELOU Vaši emailovou adresu - tedy např.: pavel.novak@novak.cz
Otázka: Jak si mohu změnit heslo pro přístup k mým stránkám?
Odpověď: V tomto případě je potřeba zaslat email na adresu: info@easy-web.cz, ve kterém uvedete název Vaší domény (např.: www.petr.cz). Pro ověření identity uveďte také kontrolní kód, který Vám byl udělen spolu s první fakturou. Vyřízení Vašeho požadavku by nemělo přesáhnout 24 hodin.
Otázka: Nemohu si vzpomenout na má hesla, jak postupovat?
Odpověď: V tomto případě postupujte jako při žádosti o změnu jen s tím rozdílem, že žádáte o zaslání přístupových hesel.
Otázka: Lze zamezit stahování emailů s velkými přílohami?
Odpověď: Ano, tomuto problému lze velmi elegantně zamezit. Stačí se příhlásit do webmailového rozhraní a zprávu můžete smazat či označit jako přečtenou. Přihlásit se můžete buď zadáním adresy do prohlížeče: http://mail.easy-web.cz či kliknutím na odkaz na našich domovských stránkách: "přístup k poště". Jako uživatelské jméno uveďte celé znění Vaší mailové adresy.

Poskytujeme širokou škálu služeb v oblasti IT a reklamy

Zde naleznete vybrané referenční projekty...

Poskytujeme non-stop technickou podporu (365/7/24)...